Employer Branding

Projects

Employer Branding este un pilon important în strategia Resurselor Umane a fiecărei companii. De asemenea, este diferența între “Nu, mulțumesc!” și “Cum aș putea ajunge să lucrez acolo?”. În acest curs veți descoperi strategii de Employer Branding, instrumente, importanța în business și în relația cu partenerii de business, rolul în interiorul companiei, măsurare și metode de creștere și îmbunătățire a brandului de angajator. Mai mult, în calitate de participant, veți învăța pe baza unor exemple practice care este legătura între: Employer Branding – Customer Experience – Cultura organizațională.

Cui se adresează acest curs?

• Directorilor generali;
• Directorilor de comunicare;
• Directorilor de marketing;
• Directorilor de Resurse Umane, Managerilor seniori de Resurse Umane;
• Managerilor de linie.

Competențe profesionale dobândite:

• Conștientizeze importanța definirii și creării unei strategii de Employer Branding;
• Realizeze campanii pentru a consolida imaginea de angajator a organizației;

Curricula cursului

Importanța definirii unei strategii de Employer Branding – impactul în dezvoltarea sustenabilă a business-ului;
• Caracteristicile activităților de Employer Branding;
• Beneficiile unei imagini de angajator de referință;
• Pași pentru îmbunătățirea imaginii de angajator;
• Cultura organizațională și imaginea de angajator;
• Work/Life Balance în interiorul companiei: cum definesc/ monitorizez/ îmbunătățesc, care sunt cele mai bune practici ușor de implementat;
• Realizarea de campanii pentru imaginea de angajator: importanța, tipuri, conținut, consolidare, “ghid de utilizare”, măsurare;
• Imaginea de angajator și implicarea socială;
• Imaginea de angajator – calea spre excelență în business.

Durata cursului

1 zi

Acte necesare

• Copie CI;
• CV.

    Înscrie-te la Curs: Employer branding

    Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru mai multe informații.