• Experiență în domeniu (recomandată);
• Permis de conducere cat. B;
• Comportament amabil, orientat către client;
• Capacitate de lucru în echipă și capacitate de organizare;
• Cunoștințe comerciale;
• Spirit întreprinzător;
• Activitate independentă / responsabilă;
• Comunicativ;
• Putere de convingere;
• Capacitate de punere în practică;
• Experiență în lucrul cu clienții;
• Cunoștințe IT de baza.
Customer Care
Candidatul ideal:
Responsabilități:
• Sunt puntea de legătură între companie și clienți implicit relația dumeavoastră cu clienții are un impact semnificativ asupra imaginii companiei;
• Rezolvarea reclamațiilor rapid și competent;
• Sunteți primul contact cu firma în cazul clienților noi;
• Îngrijirea activă a relațiilor cu clienții prin vizite regulate conform analizei A, B, C; vizite în funcție de situații apărute;
• Realizarea inventarelor la clienți;
• Sunteți responsabil de gradul de satisfacție al clientului ținând seama de cerințele antreprenoriale și organizatorice ale companiei;
• Soluțiile oferite clienților trebuie să fie viabile și eficiente din punct de vedere economic;
• Participarea la expoziții și târguri;
• Planificarea traseului pentru întalniri;
• Dezvoltarea relațiilor cu clienții (transformarea clienților parțiali în clienți permanenți);
• Școlarizarea și informarea clienților.
Descrierea companiei:
Clientul nostru este o multinațională care oferă baza solidă în soluții personalizate de închiriere de articole textile. Activitatea de bază a companiei o reprezintă serviciile complete de închiriere a articolelor textile pentru hoteluri și restaurante, uniforme de lucru pentru industrie, comerț și întreprinderi, cât și furnizarea de articole textile pentru domeniul sanitar.
Aplică pentru acest job:
Contactează-ne telefonic: 0756 012 381
Trimite CV-ul la adresa: ionela.demian@corporactive.ro
CURSURI:
Îți prezentăm o listă cu acele cursuri care s-ar putea să te intereseze și să te ajute în dezvoltarea pe plan profesional.