- Absolvent de Drept sau Științe Economice;
- Experiență în domeniul notarial constituie avantaj;
- Foarte bune cunoștințe de operare PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint);
- Persoană productivă și atentă la detalii;
- Capacitatea de redactare cu rapiditate și corectitudine a actelor notariale;
- Abilități de comunicare și relaționare cu clienții.
Asistent Manager
Candidatul ideal:
Descrierea jobului:
- Asigură coordonarea și buna desfașurare a întregii activități administrative din cadrul biroului;
- Asigură protocolul biroului;
- Reprezintă biroul notarial în relația cu clienții și potențialii clienți asigurând schimbul informațional.
Beneficii:
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru foarte plăcut.
Descrierea companiei:
Clientul nostru este unul dintre cei mai notorii, cu vechime și experiență în domeniu din Oradea.
Aplică pentru acest job:
Contactează-ne telefonic: 0749 206 119
Trimite CV-ul la adresa: office@corporactive.ro
CURSURI:
Îți prezentăm o listă cu acele cursuri care s-ar putea să te intereseze și să te ajute în dezvoltarea pe plan profesional.