Accountancy Manager

Candidat Ideal:

  • Studii superioare cu specializare în domeniul financiar-contabil;
  • Cunoştinţe solide de legislaţie contabilă şi fiscală;
  • Cunoştinţe avansate de operare PC (pachet Office, internet, Outlook, ERP);
  • Experienta de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil;
  • Persoană cu aptitudini analitice, atentă la detalii şi foarte bine organizată;
  • Persoană energică, amabilă, răbdătoare, care comunică eficient şi are o gândire pozitivă;
  • Cunoştinţe de limba engleză vorbit și scris (nivel mediu);
  • Să rezoneze cu valorile firmei (le vom discuta în cadrul interviului);
  • Permis de conducere categ. B + experienţă în condus constituie un avantaj.

Responsabilități:

  • După recepţionarea actelor de la punctele de lucru face verificarea, clarificarea (la nevoie) modului în care s-au realizat operaţiunile şi apoi efectuează înregistrarea în contabilitate (pe conturi) a documentelor justificative aferente;
  • Verifică înregistrarea tuturor documentelor din Cloud-ul firmei de către punctele de lucru (aceasta fiind sarcina punctelor de lucru, însă trebuie verificat fiecare document, pentru a nu exista omisiuni);
  • Realizează calculul valoric al descărcării de gestiune (pe baza situaţiei stocurilor primite de la punctele de lucru la început de lună) – marfa si ambalaje;
  • Opereaza inregistrari contabile: facturi furnizori, facturi clienti, incasari, plati, note contabile diverse (amortizari, descarcare 471, estimare final de luna, etc)
  • Intretine baza de date mijloace fixe si inregistreaza toate operatiunile aferente acesteia (clasa 2)
  • Opereaza extrasele de cont de la bănci;
  • Se deplasează la Instituţiile Statului (ANAF, Primărie etc);
  • Verifică în registre încasările, provenienţa şi distribuirea acestora;
  • Verifică corectitudinea inregistrarilor contabile;
  • Colaboreaza la intocmirea platilor sapatamanale ale societatii
  • Verifica corectitudinea jurnalelor de vanzari/cumparari
  • Raspunde de intocmirea si verificarea declaratiilor lunare
  • Intocmeste balanta lunara si pregateste situatiile financiare de inchidere de semestru /an
  • Participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exerciţiului financiar-contabil, la operaţiunile de inventariere a patrimoniului;
  • Colaboreaza cu Divizia Controlling, in vederea intocmirii corecte si la timp a raportarilor financiare
  • Raspunde in fata CFO, pentru corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile ale societatii

Beneficii:

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
  • Salariu negociabil în funcţie de experienţă;
  • Mediu antreprenorial dinamic, dezvoltare personală și profesională;
  • Asigurare medicală de viaţă şi de sănătate;
  • Tichete de masă / tichete de Paşte/Crăciun/1 Iunie;
  • Biroul este localizat în zona 0 a oraşului;
  • Program de lucru: Luni – Vineri, 08:00 – 16:00.

Despre Companie:

Clientul nostru oferă servicii integrate de management al deșeurilor, de la organizarea fluxurilor pentru colectarea deșeurilor din producție, organizarea procesului de colectare până la identificarea soluțiilor de reciclare, tratare și valorificare în scopul de a oferi clienților cele mai bune rezultate.

Aplică pentru acest job:

Trimite CV-ul la adresa: office@corporactive.ro

CorporActive Consulting pune la dispoziția clienților cât și a candidaților o bază mare de soluții pentru dezvoltare profesională și personală.