Îmbunătățirea procesului decizional în ceea ce privește obiectivele organizaționale pe termen scurt, mediu și lung, respectiv planificarea operațională pentru a le atinge. Crearea de obiective corecte și procese suport pentru a le comunica, cascadă și evalua pentru a asigura performanța organizației.
Planificare strategică în organizații
Projects
Subiecte abordate:
Gândire de tip “breakthrough”, Cascadarea obiectivelor vs. Abordarea strategică, setarea obiectivelor și tactici de măsurare, Unelte de planificare pe termen scurt și lung, procesul de comunicare, evaluarea performanței organizaționale.
Beneficii:
Claritate în direcția organizației pe termen scurt și lung, viziune comună, gestionarea așteptărilor din partea angajaților și acționarilor, reducerea stresului pentru angajați, proces de planificare strategică ciclică.
Cursul se adresează:
Manageri generali, manageri de departamente, specialist în Resurse Umane
Durata cursului
2 zile
Acte necesare
• Copie CI;
• CV.