Customer care – Basic Skills

Projects

Cursul Customer care – Basic Skills constă într-o parte de teorie și o parte practică ce ajută la sedimentarea informațiilor asimilate pe parcursul cursului. Secțiunea de practică va consta în jocuri de rol desfășurate în cadrul cursului cât și o sesiune de practică la locul de muncă sub atenta supraveghere a superiorului direct.

Cui se adresează acest curs?

• Membrilor echipelor de vânzări;
• Tuturor persoanelor care doresc să capete cunoștințe și abilități în domeniul managementului relației directe cu clienții;

Competențe profesionale dobândite:

• Îți vei îmbunătăți calitatea serviciului cu clienții;
• Vei învăța să înțelegi atitudinea clienților;
• Vei ști cum să tratezi clienții dificili și pretențioși;
• Vei ști să tratezi clienții nemulțumiți;
• Vei învăța să asculți activ;
• Vei conştientiza importanţa activităţii desfăşurate şi impactul acesteia asupra clientului;

Curricula cursului

• Cunoașterea și înțelegerea strategiei de bussines a companiei – orientarea acesteia către client;
• Dezvoltarea abilităților cheie necesare în vederea construirii unei relații de calitate cu clienții companiei;
• Recunoașterea și adresarea diferitelor tipologii comportamentale ale clienților;
• Identificarea potențialelor obstacole ce împiedică obținerea satisfacției clienților;
• Gestionarea corectă a etapelor în vederea rezolvării problemelor în relația cu clienții.

Durata cursului

2 zile

Acte necesare

• Copie CI;
• CV.

    Înscrie-te la Curs: Customer care – Basic Skills

    Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru mai multe informații.
    [recaptcha]