Cursul Customer care – Basic Skills constă într-o parte de teorie și o parte practică ce ajută la sedimentarea informațiilor asimilate pe parcursul cursului. Secțiunea de practică va consta în jocuri de rol desfășurate în cadrul cursului cât și o sesiune de practică la locul de muncă sub atenta supraveghere a superiorului direct.
Customer care – Basic Skills
Projects
Cui se adresează acest curs?
• Membrilor echipelor de vânzări;
• Tuturor persoanelor care doresc să capete cunoștințe și abilități în domeniul managementului relației directe cu clienții;
Competențe profesionale dobândite:
• Îți vei îmbunătăți calitatea serviciului cu clienții;
• Vei învăța să înțelegi atitudinea clienților;
• Vei ști cum să tratezi clienții dificili și pretențioși;
• Vei ști să tratezi clienții nemulțumiți;
• Vei învăța să asculți activ;
• Vei conştientiza importanţa activităţii desfăşurate şi impactul acesteia asupra clientului;
Curricula cursului
• Cunoașterea și înțelegerea strategiei de bussines a companiei – orientarea acesteia către client;
• Dezvoltarea abilităților cheie necesare în vederea construirii unei relații de calitate cu clienții companiei;
• Recunoașterea și adresarea diferitelor tipologii comportamentale ale clienților;
• Identificarea potențialelor obstacole ce împiedică obținerea satisfacției clienților;
• Gestionarea corectă a etapelor în vederea rezolvării problemelor în relația cu clienții.
Durata cursului
2 zile
Acte necesare
• Copie CI;
• CV.